gimnazija

Sukurkime dioramą. ,,Pasaulis dėžutėje: literatūrinis konkursas visai šeimai“.

diorama    Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos Vaikų ir jaunimo literatūros departamentas kartu su Tarptautinės vaikų ir jaunimo literatūros asociacijos (IBBY) Lietuvos skyriumi kviečia vaikus kartu su mamomis, tėčiais ir seneliais skaityti knygas ir pagal vieną labiausiai patikusį epizodą sukurti dioramą – dėžutę su atgyjančiu miniatiūriniu pasauliu. Dioramai sukurti galima pasitelkti įvairiausių priemonių – objektų, rastų gamtoje, smulkių užsigulėjusių daikčiukų namuose ar karpinių iš popieriaus, kurie dėžutėje atgis ir sukurs literatūrinę sceną. Kaip sukurti dioramą, matome šiame vaizdo įraše (anglų kalba).

Continue Reading

Spausdinti

Sveikinimai konkurso prizininkei

SAULĖ GALDIKAITĖ Šilalės r    Sveikiname 2 gimnazijos klasės mokinę Saulę Galdikaitę, užėmusią II vietą 9-12 klasių amžiaus grupėje Šilalės rajono vaikų ir mokinių piešinių konkurse „Ką man reiškia Kovo 11-oji?‘, kurį organizavo Lietuvos Respublikos Seimo narys Jonas Gudauskas.

Daiva Kačinauskienė, dailės mokytoja

Spausdinti

Velykinių darbelių paroda

20190420 200310    Šv. Velykos – Kristaus prisikėlimas – seniausia ir svarbiausia krikščionių šventė. Tai ir džiugus pavasario nubudimas. Su Velykomis siejami įvairūs papročiai, dažomi ir ridenami kiaušiniai. Šios šventės laukia visi. Todėl 5-2 gimnazijos klasių mokiniai per technologijų pamokas iš siūlų kūrė įvairiaspalvius pavasario gėlių žiedus, komponavo puokštes vazelėse, stengėsi perteikti gėlių grožį. Šventės išvakarėse mokiniai dažė įvairiomis technikomis kiaušinius, pjaustė  iš faneros margučius, juos puošė. Kad Velykų kiaušiniai gražiai atrodytų parodoje, reikia ir padėkliukų: juos pjaustė ir konstravo vyresnieji mokiniai, mokytojo Lino Racevičiaus konsultuojami.

Daiva Kačinauskienė, technologijų mokytoja

Spausdinti

Gerų emocijų virusas

    Gimnazijos 5–7 klasių mokiniai dalyvavo tarptautiniame draugystės kortelių konkurse-parodoje „Gerų emocijų virusas“. Renginys organizuojamas siekiant ugdyti mokinių bendravimo ir bendradarbiavimo kompetenciją, kurti emociškai tvarius santykius mokykloje, skatinti draugišką bendravimą, rūpintis savimi ir kitais.

Continue Reading

Spausdinti

Daugiau straipsnių...

Leidiniai

  • Žirnelis
  • Saulėtekis
  • Draugystė