gimnazija

Naujienos

Skėčiukas – mano stogiukas

2015 11 03Tekšt, tekšt už langų

Šoka daug lašų...

Lapkričio 3 – 10 dienomis „Drugelių“ grupės vaikučiai plėtė ir gilino žinias apie orus. Šios temos tikslas: kuo daugiau sužinoti, patirti, skatinti domėtis besikeičiančio rudens oro permainomis, žodyno plėtimas naujais žodžiais: šaltas, stiprus lietus, liūtis.

Pirmąją dieną atlikome bandymą, kurio metu tikrinome ar tikrai po skėčiu išliekam nesušlapę. Žiūrėjome ir įvertinome animacinio filmuko ,,Močiutės skėtis“ veikėjo elgesį. Sekančiai dienai visi vaikučiai grupėn atsinešė skėčius. Ryto rate juos apžiūrėję ir aptarę, kad jų gali būti įvairių dydžių, spalvų: gėlėtų, vienspalvių, kūrėme skėčių kilimą – mozaiką. Vėliau ,,sušokom“ į traukinį ir keliavome į stadioną pasportuoti, žinoma, su skėčiais. Ten mankštinomės, žaidėm judrųjį žaidimą ,,Skėtis“. Mums bežaidžiant tiek ,,prilijo,, , kad teko plaukti į ,,Šlepečių“ salą, kad galėtumėm jas apsiauti. Kitos dienos užduotėlės buvo papuošti skėtį ir jį priklijavus, pirštukų pagalba nupiešti lietaus lašelius. Vyresniosios mergaitės skėčius lipdė iš plastilino. Žaisdami mokėmės eilėraštuką apie lietutį, kuris yra labai išdykęs, kaip ir vaikučiai. Paskutinėmis dienomis sukom ratelius, šokom šokį ,,Mano skėtis“, žaidėm žaidimus ,,Skėčių“ kopėtėlės, slėpynių po skėčiais. Pasivaikščiojimų metu ieškojom, kur gali slėptis vėjas, kuris atneša daug, daug, lietaus. 

Savaitės temą užbaigėm bendru darbeliu ,,Mūsų margas didelis skėtis“. Numatyti tikslai pasiekti, o vaikus lydėjo neišblėstantys įspūdžiai.

Ikimokyklinės grupės ,,Drugeliai“ auklėtoja

Reda Pipirienė

Spausdinti

Leidiniai

  • Žirnelis
  • Saulėtekis
  • Draugystė
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.